مصوص شو های هفتگی :

 ایتم دخالت در مسابقه سایرین : با داشتن این آیتم میتوانید در مسابقه دیگر کشتی گیران دخالت کنید و در نتیجه مسابقه تاثیر گذار باشید. قیمت این آیتم 400 دلار میباشد.

 فینیشر روی دو نفر : همزمان روی دو نفر فینیشر بزنید یا اگر قابلیتش را ندارید پشت سر هم روی هر کدام فینیشر بروید. قیمت این آیتم 150 دلار میباشد.

 صحبت غیر منتظره : در استوری ها خود مدیر کمپانی از شما تقاضای صحبت کردن میکند اما اگر بخواهید در زیمان دیگری صحبت کنید میتوانید این آیتم را تهیه کنید. قیمت این آیتم 200 دلار میباشد.

 مصدوم کردن : آیتم مصدوم کردن حریف تا پی پر ویو بعدی. با این آیتم حریف را تا مدتی از میادین دور کنید و شانس ریکاوری و آماده شدن برای پی پر ویو را از او بگیرید. قیمت این آیتم 5000 دلار میباشد.

 پرت کردن حواس داور : با این آیتم حواس داور را پرت کنید تا تگ تیم شما کاور یا DQ نشود. قیمت این آیتم 250 دلار میباشد.

  آیتم حمله از پشت : با استفاده از این ایتم جالب و مهیج میتوانید از پشت به حریف خود ضربه وارد کنید. قیمت آیتم 400 دلار میباشد.


همه مسابقات :

 بدل کردن فینیشر : آیتم بدل کردن و عدم اجازه به حریف برای اجرای فینیشرش. قیمت این آیتم 250 دلار میباشد.

 مقاومت در برابر فینیشر : با این آیتم در مقابل اولین فینیشر دریافتی از حریف مقاوم باشید. قیمت این آیتم 150 دلار است.

 آیتم رول ناگهانی : با این آیتم حریف خود را در یک لحظه ناگهانی رول کنید و شانس پیروزی را افزایش دهید. قیمت این آیتم 100 دلار است .

  آیتم برگشت به مسابقه : با این آیتم میتوانید کشتی گیر خود را پس از خستگی و کتک خوردن زیاد سرحال کنید. قیمت این آیتم 300 دلار است.

 قفل دستها : با استفاده از این آیتم دستهای حریف خود را بین دو طناب رینگ قفل کنید تا راحت تر او را بزنید. قیمت این آیتم 700 دلار است.


پی پر ویو (Royal Rumble) :

 انداختن همزمان دو نفر : با این آیتم دو نفر را همزمان از رینگ بیرون کنید. قیما آیتم 500 دلار است.